نمایش «من لیلا هستم» در محمودآباد به روی صحنه می‌رود  
کد خبر: 4186142
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

نمایش «من لیلا هستم» در محمودآباد به روی صحنه می‌رود  

نمایش «من لیلا هستم» با محتوای دفاع مقدس از سوی گروه تالیکاک شهرستان آمل، به نویسندگی و کارگردانی امیر امیرنیا در محمودآباد به روی صحنه می‌رود.

پوستر نما یش دفاع مقدسی« من لیلا هستم» در محمودآبادبه گزارش ایکنا از مازندران، نمایش «من لیلا هستم» با موضوع دفاع مقدس، روایت فریادهای بی‌صدای این سرزمین، به نویسندگی و کارگردانی امیر امیرنیا، کاری از گروه نمایش تالیکاک شهرستان آمل با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد، در این شهرستان به روی صحنه می‌رود.

در این نمایش شقایق قائی‌پور، جمال خرمی، الیاس حقیقی، عباس بیژنی، حافظ حسینی، امیرحسین بابازاده، حسین افسری و سعید علیجانپور به ایفای نقش می‌پردازند.

غزاله شعبانی سرخنی به عنوان مدیر و منشی صحنه، محمد محمدی «روناک» به عنوان مسئول موسیقی، زهرا نظری به عنوان طراح پوستر و بروشور، طاهره ابراهیمی به عنوان مسئول افکت و صدا، قادیا دسترنج به عنوان چهره‌پرداز و مسئول تداراکات، امیر امیرنیا و الیاس حقیقی به عنوان طراحان صحنه، از یاریگران این نمایش هستند.

این نمایش از  15 تا 17 آذرماه 1402 رأس ساعت 19 به مدت سه شب در سالن الغدیر مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد به روی صحنه می‌رود.

 
نما یش «من لیلا هستم» در محمود آباد به روی صحنه می رود نما یش «من لیلا هستم» در محمود آباد به روی صحنه می رود نما یش «من لیلا هستم» در محمود آباد به روی صحنه می رود نما یش «من لیلا هستم» در محمود آباد به روی صحنه می رود نما یش «من لیلا هستم» در محمود آباد به روی صحنه می رود نما یش «من لیلا هستم» در محمود آباد به روی صحنه می رود نما یش «من لیلا هستم» در محمود آباد به روی صحنه می رود نما یش «من لیلا هستم» در محمود آباد به روی صحنه می رود نما یش «من لیلا هستم» در محمود آباد به روی صحنه می رود نما یش «من لیلا هستم» در محمود آباد به روی صحنه می رود
انتهای پیام
captcha